torsdag, juli 10

Den som väntar på nåt gott

Barn är som barn är. Vill hela tiden vidare och göra nya saker. Längtar hem till datorn och huset och maten (jag förstår ingenting, vi är ju i Italien?!). Vad ska vi göra nu? Vad ska vi göra sen? Vad ska vi göra efter sen?

Dom förhör mig emellanåt om det inte finns något jag längtar hem till? Nja, möjligtvis mörkt bröd och större kaffekoppar än fingerborgar. Men ikväll bläddrade jag i mitt Flickr, och kom på att jag saknar min klädkammare.

Håll ut kära plagg, snart kommer jag!

1 kommentar:

Jessica E sa...

Skönt att höra!! Har varit orolig att jag gjort något kapitalt fel då våra tjejer är så himla fokuserade på vad som ska hända sen etc. Jag säger åt dem att njuta av stunden och så tar vi det som kommer sen sedan men det åker in i ena örat och ut ur det andra :-D

Ser så härligt ut! Har ni hyrt hus via förmedling?